Skriver om teknik, främst robotik. Följ mig på twitter @teknikpedagog

fredag 22 april 2011

planering för sommaren

Sitter och planerar och arbetar med det teknikprojekt som jag driver på skolan.
Funderar även på hur jag ska lägga upp sommarens natur och teknikläger....planering och åter planering.
Men med god planering kommer stor glädje när man som lärare kan slappna av i lärandet.
En planerande lärare
Klar är i alla fall höstens "teknik för lärare" kurs som jag ska ha på universitetet. Skönt att schema och lokaler är klara så det är för mig bara att gå in och lära och sprida inspiration och kunskap runt teknik och robotar.

/Ulrika

1 kommentar:

  1. DU är så braaa!!!! =D
    Alla som tvekar om de skall välja dessa kurser .. jag lovar er .. ni kommer inte bli besvikna!!!

    SvaraRadera